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[PS2] Dragon Ball Z Sparking !!
Concernant la jouabilité, je ne sais pas si quelqu'un a déjà parlé de cet article :

http://ps2.ign.com/articles/610/610219p1.html

et notamment ce passage : "The rest of the controls aren't as familiar either. The X button now commands dash and special arts instead of the previously-set guard (which itself is now the circle button), and Triangle has been changed from kick to Energy Wave. L1 centers the camera (which is very useful by the way), and L2 doubles as both the super charge and a modifier for attack combos. "

D'après ce que j'ai compris, la touche L2 permet de définir/sélectionner un certain type d'attaque (combinaison de coups), que l'on effectuera avec la touche carré. Un gameplay presque similaire a déjà été utilisé dans Kengo ou Sword of the Samuraï (ps2).
L'auteur de l'article explique en 2eme page que la touche L2 ajoute une réelle profondeur de gameplay :

"On my side of things combos were pretty easy to pull of, and were a little more shallow than in Budokai 3. That is, until I discovered how useful the L-Trigger modifier was and that changed everything. Fans of the last effort needn't worry -- this is still a pretty deep game."

Pour résumer, on a donc

Triangle : boule d'énergie
Carré : coup
Rond : garde
Croix : Dash & special arts

R1/R2 : Déplacement vertical (haut/bas)
L1 : Recentrage de la camera
L2 : Concentration d'énergie pour Supercharge/modificateur de combos d'attaque


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