Note de ce sujet :
  • Moyenne : 0 (0 vote(s))
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[PS3/X360] Marvel VS Capcom 3 : Fate of Two Worlds
J'aime pas trop la tête (le regard surtout) de Ryu sur l'art mais bon. ^ ^
[Image: Gregnas007.png]
Répondre
Le communiqué officiel :

Capcom a écrit :Capcom, Marvel lift veil on long-awaited fighting game - Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds

After a Decade, the Most Iconic Characters in Entertainment Return To Face Off
In One of the Most Popular Game Franchises of All Time

Capcom, a leading worldwide developer and publisher of video games, and the legendary Marvel Entertainment, LLC today announced the latest installment in their epic fighting game series with Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds.

It's been a decade since MarvelTM vs. Capcom 2: New Age of Heroes was first released and now the most popular Marvel and Capcom characters join forces again in a re-envisioned team fighting game for a new generation. Fill the shoes of legendary characters from the most beloved franchises in entertainment as you battle in the first VS. Fighting game powered by Capcom's MT Framework.

“We are so pleased to be working with Marvel again. Marvel vs. Capcom 3 has been one of the most requested titles for us to produce by our fans,” said Christian Svensson, Corporate Officer and Vice President of Strategic Planning and Business Development at Capcom. “Our Capcom development studio is creating the most epic fighting game ever developed and Marvel's input into that process has been invaluable.”

Get set for the ultimate faceoff when Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds hits PlayStation®3 computer entertainment system and Xbox 360®video game and entertainment system from Microsoft in Spring 2011.

Features

• Innovative graphics and gameplay bring the Marvel and Capcom Universes to life: Powered by an advanced version of MT Framework, the engine used in Resident Evil 5 and Lost Planet 2, now comes to Marvel vs. Capcom 3, bringing beautiful backgrounds and character animations to the forefront.

• Evolved VS. Fighting System: Wild over-the-top gameplay complete with signature aerial combos, hyper combos and other original systems. The evolved battle system takes the exciting mind-reading game to a whole new level!

• 3-on-3 Tag Team Fighting: Players build their own perfect team and use Assist Attacks and each character's special moves to create their own unique fighting style.

• Living Comic Book Art Style: See the most adored characters from the Capcom and Marvel universes brought to life in a “moving comic” style, blurring the boundaries between 2D and 3D graphics.

Donc sortie prévue au printemps 2011, le jeu utilise bien le même moteur que Biohazard 5 et Lost Planet 2, ça sera toujours du 3 contre 3 (oh yeah), et le système de jeu pour le moment reprend ce qui a fait le succès des précédents MvsC, les aerial combos, etc... Et un déluge à l'écran. cool
Répondre
J'espère que la cast sera quant meme plus varier que le 2 qui était rempli de perso street et xmen Icon_wink
Répondre
Certains petits malin ont déjà réussi à reconnaitre certains persos sur l'image posté par tetsuya, et sont quasiment sûr :

- Super Skrull (en haut à gauche)
- Chun-Li (en bas à gauche)
- Dead Pool (juste au dessus de Chun-Li)
- Felicia (en bas à droite)
- Captain America (à droite de Felicia)
- et enfin il est plus que probable que ce soit bel et bien Dante au dessus du bras de Chris! la forme de l'épée ne laisse quasiment aucun doute, c'est la forme de Rebellion (Unawakened)! cool

Les autres persos ont voit pas assez pour avoir un début de certitude lol. ^^
Répondre
http://ups.imagup.com/09/1271828740.jpg
http://ups.imagup.com/09/1271828781.jpg

cool
Répondre
Bon sang la taille de tes images tetsuya, tu devrais les réduire un peu! Icon_lol

Sinon c'est marrant, le "supposé" Dante sur l'image noir et rouge, on dirait qu'il a Gilgamesh dans le dos, ça serait donc le Dante de DMC4. Et sur l'artwork de Shinkiro on dirait le Dante de DMC3. Icon_question

Sinon si certains persos sont confirmés va y avoir du beau monde. cool
Répondre
Ouais j'ai essayer de faire des vignettes mais j'ai pas réussi Icon_lol j'abandonne Icon_confused
Répondre
Interview
http://www.gamekult.com/articles/A0000084006/

Une trentaine de persos !

Edit: Sinon sur l'image la le "???" ca serait pas Seth par hasard?
[Image: Gregnas007.png]
Répondre
Oh yeah ! Pour Dante , c'est sûr maintenant, je pense qu'il n'y a pas de doute à avoir ! Icon_biggrin
Dommage que ce soit Dante DMC4, j'aurais préféré Dante version "d'jeunss" de DMC3. Mais bon c'est pas grave, il n'y a pas de quoi se plaindre Icon_biggrin .
Cool la petite interview :) .
[Image: 85648634.png]
Répondre
Un peu plus de 30 perso -___-, j'espère qu'il y en aura beaucoup plus car le 2 en a bien plus...
d'ailleurs dans Tatsunoko vs Capcom, il y en 27 et je peux vous dire quand s'ennuit assez vite pourtant j'ai adoré ce jeu.
Pour ce type de jeu, il faut une grosse liste et pas une trentaine...c'est un cross over et pas un simple jeu de combat.
MADA - MADA - DANE ^^
Répondre

Atteindre :

Utilisateur(s) parcourant ce sujet : 8 visiteur(s)